Гергана Иванова

Образование:
- Магистър „Образователен мениджмънт“, Софийски университет „Св. Климент Охридски“, факултет по Педагогика
- Бакалавър „Педагогика“, Софийски университет „Св. Климент Охридски“, факултет по Педагогика
Професионален опит:
- Учител по английски език в детски градини (от 3г. до 6г.), Езикова школа „Итека“
- Занимания по интересни „Забавна математика“ – ученици от ПК до 4ти кл., ЧЕСУ „Дори Тенеди“
Хоби и интереси: излети сред природата; четене на книги (основно фентъзи и личностно развитие); фентъзи сериали; творческо писане; каране на колело; езда; народни танци // античност; полово (сексуално) развитие и здраве
За мен образованието е: подготовка за бъдещето, подкрепа за децата и помощ при изграждането им в уверени, удовлетворени и мислещи възрастни.
За мен образованието би трябвало да се свежда до сентенцията на Сенека „Не за училището — за живота да се учим!“ ( „Non scholae, sed vitae discimus.“) (полезност, практичност, личностно развитие).
Учителят е: пример за подражание, ментор, медиатор, помощник, насочващ ученика по пътя на познанието и израстването.
Ученикът е: бъдеще, необятност (от възможности, идеи и вдъхновение), чистота, търсещ и опознаващ света, развиващ се.
Родителите са: любов, традиции, пример, връзка, помощници, подкрепа.
Вярвам, че Фондация за образователна трансформация/прогресивно училище: предоставя различен начин, чрез който да подготвим мислещи, мотивирани и вдъхновени личности за непознатото бъдеще; да запазим любопиството и любовта към ученето; да развием мисленето у подрастващите.